αύξηση-δικτύου-και-φίλων-7-τρόποι-για-σ-62005

Αύξηση δικτύου και φίλων: 7 τρόποι για σίγουρη επιτυχία στην ψηφιακή σας πλατφόμα

Ανάγνωση: 5'

Σε αυτή την ψηφιακή εποχή, είναι πλέον ευκολότερο από ποτέ να αλληλεπιδράσετε με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, οπότε ένα σταθερό κοινωνικό δίκτυο είναι στο χέρι σας. Η αύξηση των φίλων σας και η οικοδόμηση του δικτύου σας είναι μια οικονομικά αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί να οδηγήσει σε ευκαιρίες πωλήσεων με διάφορους τρόπους. Διαβάστε παρακάτω επτά τρόπους για να ξεκινήσετε.

1. Μην παρευρίσκεστε απλώς σε εκδηλώσεις, αλλά συμμετέχετε ενεργά

Το να αποφασίσετε να παρακολουθήσετε εργαστήρια, συνέδρια και άλλα παρόμοια είναι μια καλή αρχή για να γνωρίσετε νέους ανθρώπους στον τομέα σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο σας εκεί. Να μιλάτε, να είστε χρήσιμοι και να συμμετέχετε. Θέστε έναν στόχο για το πόσους νέους ανθρώπους θα γνωρίσετε σε μια εκδήλωση και να είστε συνεπείς. Όσο περισσότερο το κάνετε, τόσο πιο εύκολο θα γίνει.

2. Κρατηθείτε μακριά από τις αγοραπωλησίες

Όταν συστήνεστε σε πιθανές επαφές, μοιραστείτε το όνομά σας, την επιχείρησή σας και άλλες σχετικές πληροφορίες. ΜΗΝ ξεσπάσετε σε μια προετοιμασμένη διαφήμιση με την ελπίδα να πουλήσετε τον εαυτό σας εκείνη τη στιγμή. Η σχέση που θέλετε να οικοδομήσετε πρέπει να βασίζεται σε κοινά ενδιαφέροντα και κοινούς στόχους. Αφήστε την παρουσίαση των πωλήσεων για μια επόμενη συνάντηση ή τηλεφωνική επικοινωνία.

3. Κάντε καλές ερωτήσεις

Όταν μιλάτε με ανθρώπους που μόλις γνωρίσατε, το να κάνετε ερωτήσεις δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για όσα έχουν να σας πουν και ότι πραγματικά ακούτε. Πηγαίνετε αυτή τη στρατηγική στο επόμενο επίπεδο κάνοντας τους σωστούς τύπους ερωτήσεων που διευκολύνουν μια αξιόλογη συζήτηση. Για παράδειγμα, η ερώτηση “Λοιπόν, πώς σας φαίνεται το φαγητό εδώ;” θα σας καταδικάσει σε αρκετά λεπτά κουβεντούλας και δεν θα σας οδηγήσει πουθενά. Από την άλλη πλευρά, “Ποιος είναι λοιπόν ο ρόλος σας στην επιχείρησή σας;” και “Τι ελπίζετε να πάρετε από αυτό το συνέδριο και που θα σας βοηθήσει στην επιχείρησή σας;” είναι πιο αποτελεσματικές ερωτήσεις που κάνουν τους ανθρώπους να μιλήσουν για τον εαυτό τους. Όχι μόνο μαθαίνετε περισσότερα γι’ αυτούς, αλλά χτίζετε τα θεμέλια για μια επαγγελματική σχέση. Καθώς τελειοποιείτε τις δεξιότητές σας στις συζητήσεις, ίσως θελήσετε να ξεκινήσετε και να αναπτύξετε ένα σενάριο που θα σας βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία.

4. Διατήρηση επαφής

Έχετε συναντήσει αρκετές πιθανές επαφές, τι γίνεται τώρα; Μην είστε χαλαροί όσον αφορά την έναρξη του πρώτου τηλεφωνήματος ή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Υπενθυμίστε στο άτομο πού το συναντήσατε, αναφέρετε ότι χάρηκα που συναντηθήκατε και ορίστε μια ώρα για να συζητήσετε αυτά που συζητήσατε νωρίτερα. Επιπλέον, μην περιμένετε περισσότερο από μία ή δύο ημέρες μετά τη συνάντηση με το άτομο για να επικοινωνήσετε. Κάντε την εβδομαδιαία συνήθεια να συναντάτε νέους ανθρώπους.

5. Ενσωματώστε την online παρουσία σας με την offline παρουσία σας

Όταν συναντάτε ανθρώπους σε μια εκδήλωση δικτύωσης, φροντίστε να τους δώσετε ό,τι χρειάζονται για να σας βρουν στο διαδίκτυο (τη διεύθυνση URL της ιστοσελίδας σας, τη διεύθυνση του Twitter κ.λπ.). Είναι επίσης καλή ιδέα να κανονίσετε προσωπικές συναντήσεις με κάποιες από τις διαδικτυακές επαγγελματικές σας επαφές. Ενσωματώνοντας τα δίκτυά σας, ενισχύετε αυτές τις σχέσεις και χτίζετε την επιχείρησή σας.

6. Ζητήστε από φίλους να σας συστήσουν

Όταν βρίσκεστε σε μια κοινωνική συγκέντρωση ή εκδήλωση, μην ντρέπεστε να ζητήσετε από τους φίλους σας να σας συστήσουν σε άλλα άτομα. Όπως και στην πρώτη συμβουλή, βάλτε έναν στόχο για το πόσους νέους ανθρώπους θέλετε να γνωρίσετε.

7. Κάντε κάτι καινούργιο

Μην κάθεστε και περιμένετε να σας καλέσουν σε ένα πάρτι ή μια εκδήλωση. Κάντε το να συμβεί. Βρείτε κάτι καινούργιο που να κορυφώνει το ενδιαφέρον σας ή κάτι για το οποίο δεν έχετε ιδέα. Μόλις πάτε εκεί διασκεδάστε και μπείτε σε συζήτηση με άλλους. Και πάλι, βάλτε έναν στόχο για το πόσους νέους ανθρώπους θα θέλατε να γνωρίσετε.

Επομένως, η διαδικασία της ενίσχυσης και αύξησης του κύκλου και του δικτύου κάθε επαγγελματία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Με την τήρηση των παραπάνω συμβουλών θα είστε ολοένα και πιο κοντά στον στόχο σας, την απόλυτη επιτυχία της επιχείρησής σας.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ