γιόγκα-μάθε-πως-μπορεί-να-μειώσει-το-στ-61195

Γιόγκα: Μάθε πως μπορεί να μειώσει το στρες και ποια τα οφέλη της

Ανάγνωση: 4'

Η γιόγκα είναι από καιρό γνωστό ότι είναι ένα εξαιρετικό αντίδοτο στο στρες. Η γιόγκα συνδυάζει πολλές δημοφιλείς τεχνικές μείωσης του στρες, συμπεριλαμβανομένης της άσκησης και της εκμάθησης ελέγχου της αναπνοής, καθαρισμού του μυαλού και χαλάρωσης του σώματος. Καθώς η γιόγκα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα οφέλη που φέρνει αυτή η αρχαία πρακτική στην αγχωτική ζωή τους. Η καθιέρωση μιας συνεπούς ρουτίνας γιόγκα είναι ο καλύτερος τρόπος για να βιώσετε τη διαφορά που μπορεί να κάνει στο σώμα σας!

Ασκηση

Η Χάθα Γιόγκα είναι η φυσική πρακτική των στάσεων της γιόγκα. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι hatha yoga: μερικοί είναι αργοί και πιο εστιασμένοι στις διατάσεις, άλλοι είναι γρήγοροι και περισσότερο προπόνηση. Αν θέλετε να ανακουφίσετε το στρες, κανένα στυλ γιόγκα δεν είναι ανώτερο, γι’ αυτό επιλέξτε αυτό που να ανταποκρίνεται στο επίπεδο φυσικής κατάστασης και της προσωπικότητάς σας. Οποιαδήποτε άσκηση θα βοηθήσει στην ανακούφιση του στρες διατηρώντας το σώμα υγιές και απελευθερώνοντας ενδορφίνες, φυσικές ορμόνες που σας κάνουν να αισθάνεστε καλύτερα. Η γιόγκα ανακουφίζει επίσης από το στρες μέσω των διατάσεων.1

Όταν είστε στρεσαρισμένοι, η ένταση αποθηκεύεται στο σώμα σας κάνει να αισθάνεστε σφιγμένοι και συχνά προκαλώντας πόνο.Το τέντωμα της γιόγκα απελευθερώνει την ένταση από προβληματικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένων των γοφών και των ώμων. Η ανακούφιση από τον πόνο στη μέση είναι ένα άλλο κοινό όφελος.

Έλεγχος αναπνοής

Η πραναγιάμα, ή η εργασία με την αναπνοή, είναι ένα σημαντικό μέρος οποιασδήποτε πρακτικής γιόγκα και αυτό που μεταφράζεται καλά σε ζωή έξω από το χαλάκι. Τουλάχιστον, η γιόγκα αυξάνει την επίγνωσή σας για την αναπνοή ως εργαλείο χαλάρωσης του σώματος. Αν και η αναπνοή είναι μια ακούσια πράξη (πρέπει να συνεχίσετε να το κάνετε για να παραμείνετε ζωντανοί), μπορείτε να επιλέξετε να ρυθμίσετε την αναπνοή. Απλώς μαθαίνοντας να παίρνετε βαθιές αναπνοές και συνειδητοποιώντας ότι αυτός μπορεί να είναι ένας γρήγορος τρόπος για την καταπολέμηση στρεσογόνων καταστάσεων είναι εκπληκτικά αποτελεσματικό.2

Καθαρίζοντας το μυαλό

Το μυαλό μας είναι διαρκώς ενεργό, τρέχοντας από τη μια σκέψη στην άλλη, περιστρέφοντας πιθανά σενάρια για το μέλλον, αναμένοντας περιστατικά από το παρελθόν. Όλη αυτή η δουλειά του μυαλού είναι κουραστική και αγχωτική.Η γιόγκα προσφέρει πολλές τεχνικές για να δαμάσεις το μυαλό των πιθήκων. Το ένα είναι η εργασία αναπνοής, όπως περιγράφεται παραπάνω. Κάθε ανάσα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την παρούσα στιγμή. δεν αναπνέετε στο παρελθόν ή στο μέλλον, αλλά μόνο τώρα. Η εστίαση σε κάθε εισπνοή και εκπνοή αποκλείοντας άλλες σκέψεις είναι ένας τρόπος για να καθαρίσετε το μυαλό, είναι επίσης μια βασική τεχνική διαλογισμού. Επιπλέον, η εκτέλεση στάσεων γιόγκα, ή ασάνες, λειτουργεί επίσης ως μια μορφή διαλογισμού. Οι στάσεις είναι τόσο σωματικές και πρέπει να γίνονται με τέτοια συγκέντρωση, που όλες οι άλλες σκέψεις και οι ανησυχίες αφήνονται στο πλάι, δίνοντας στον εγκέφαλό σας ένα διάλειμμα που τόσο χρειάζεται.

Χαλάρωση

Κάθε συνεδρία γιόγκα τελειώνει με πέντε έως δέκα λεπτά χαλάρωσης σε πόζα πτώματος – savasana. Ενώ αυτή η επιβεβλημένη χαλάρωση μπορεί να είναι δύσκολη στην αρχή, τελικά εξυπηρετεί τον σκοπό της συνολικής απελευθέρωσης τόσο για το σώμα όσο και για το μυαλό. Το Savasana σας μεταφέρει πίσω στον κόσμο, νιώθοντας ανανεωμένοι και εξοπλισμένοι με τα εργαλεία για την καταπολέμηση του άγχους στην καθημερινή σας ζωή. Η Yoga Nidra είναι μια πρακτική που προσφέρει μια ευκαιρία για μεγαλύτερη, βαθύτερη περίοδο χαλάρωσης και εισαγωγή στον διαλογισμό, ο οποίος μπορεί επίσης να μειώσει το στρες.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ