καρύδα-τι-προσφέρει-στη-διατροφή-σας-κ-61979

Καρύδα: Τι προσφέρει στη διατροφή σας και ποια τα οφέλη της στην υγεία μας

Ανάγνωση: 4'

Η καρύδα μπαίνει στη διατροφή όλο και περισσότερων ανθρώπων με το πέρασμα των χρόνων. Σίγουρα ούτε εσύ ήξερες τα οφέλη που μπορεί να έχει αν την προσθέσεις στο διαιτολόγιό σου.  Tι θεωρείτε όμως ότι είναι η καρύδα; Φρούτο; Ξηρός καρπός; Σπόρος; Πάμε να δούμε όσα θέλεις να μάθεις για την καρύδα και να εξηγήσουμε πως μπορείς να την βρεις και να την καταναλώσεις και ποια είναι τα οφέλη της στην υγεία μας. Είσαι fan της καρύδας ή την βρίσκεις άνοστη και βαρετή; Γράψε μας τη γνώμη σου στα σχόλια και πες μας αν νομίζεις ότι μετά από αυτά που θα διαβάσεις θα την έβαζες στη διατροφή σου σε εβδομαδιαία βάση.

Ποια τα οφέλη της καρύδας;

Η καρύδα έχει ασβέστιο, μαγνήσιο, θρεπτικές ουσίες απαραίτητες για κάθε οργανισμό, βοηθά στην ενδυνάμωση των οστών αυτή και το γάλα της, διαθέτει ποικίλα οφέλη και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας. Έχει υψηλή διατροφική αξία, είναι πλούσια σε λιπαρά, έχει καλά σάκχαρα, κορεσμένα λιπαρά, φυτικές ίνες και υδατάνθρακες.

Είναι πηγή πλούσια σε πρωτείνη , σίδηρο, ασβέστιο και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να την απολαύσεις είτε μαγειρεμένη είτε ξηρή. Σίγουρα πρέπει να δοκιμάσεις και το νερό καρύδας που θα σου κλέψει την καρδιά. Μερικές αλήθειες: Όταν ακούμε συνταγές με καρύδα σκεφτόμαστε κάτι δύσκολο και γκουρμέ, αλλά στην πραγματικότητα όπως πολλές άλλες τροφές έτσι και εκείνη μπορείς να την απολαύσεις με πολλούς και απλούς τρόπους. Ακόμη, το άκουσμα της λέξης μας θυμίζει ένα εξωτικό μέρος με καρύδες και φοίνικες αλλά και πάλι δεν αληθεύει πως η καρύδα είναι πολύτιμο, ακριβό ή δυσεύρετο αγαθό. Μπορείς εύκολα να βρεις καρύδα και να την απολαύσεις με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς.

Τι περιέχει το νερό καρύδας;

Το νερό καρύδας περιέχει ποικίλα θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά κ.α. Μπορείς να το βρεις εύκολα και είναι ιδιαίτερα γνωστό πλέον για τα θρεπτικά συστατικά του και για το νάτριο που περιέχει. Μετά από μία έντονη προπόνηση ή μία κουραστική μέρα, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Οι ηλεκτρολύτες σου θα ανέβουν στα ύψη και ο οργανισμός σου θα λάβει ότι χρειάζεται. Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το νερό που καταναλώνουμε και σε ποιότητα αλλά και σε ποσότητα. Καταναλώνοντας νερό καρύδας είναι ένας εύγεστος, εύκολος, γρήγορος και σχετικά οικονομικός τρόπος να αναπληρωθούν οι ηλεκτρολύτες που έχασες!

Δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το αθλητικό ποτό και τα ενεργειακά ποτά που πίνουμε στην προπόνησή μας.

Γάλα και γιαούρτι καρύδα

Ακόμη ένα προϊόν που μπορείς να βρεις από την καρύδα και είναι πολύ καλό για τη διατροφή σου είναι το γάλα και γιαούρτι καρύδας που δεν περιέχει λακτόζη, είναι εύγευστο και μπορεί να σου χαρίσει πραγματική υφή και γεύση χωρίς φούσκωμα. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα θρεπτικά συστατικά του!

Γάλα Καρύδας (100ml) Γιαούρτι Καρύδας (100gr)

Θερμίδες 27kcal 79kcal

Λιπαρά 2γρ 4,9γρ

Υδατάνθρακας 1,9γρ 8γρ

Σάκχαρα 1,6γρ 4,3γρ

Πρωτεΐνη 0,2γρ 0,6γρ

Ασβέστιο 120mg 160mg

Βιταμίνη β12 0,75μg 0,75μg

Βιταμίνη D 0,38 μg 0,38 μg

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η καρύδα είναι από τις πιο θρεπτικές τροφές και μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό μας πλήρη γεύματα όπως κι αν επιθυμούμε να την καταναλώσουμε εκείνη και τα παράγωγά της όπως το γάλα καρύδας, το νερό και το λάδι καρύδας.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ