απάντηση-που-εξόργισε-όλο-το-διαδίκτυ-69349

Απάντηση που εξόργισε όλο το διαδίκτυο: Κρητικός αγόρασε ληγμένο τυρί από τα Lidl- Πήρε απάντηση ντροπής

Ανάγνωση: 2'

Ένας καθόλου τυχερός κρητικός από τα Χανιά αγόρασε τυρί από τη γνωστή αλυσίδα Lidl. Όταν γύρισε σπίτι του, διαπίστωσε πως ήταν ληγμένο. Έτσι πήρε την απόφαση να να ενημερώσει την εξυπηρέτηση πελατών για το συμβάν. Η απάντηση τους όμως ήταν άκρως εξοργιστική και ασυγχώρητη.

Η αγορά ληγμένου τυριού και η απάντηση του καταστήματος

Όπως ο ίδιος εξιστορεί , επιστρέφοντας στο σπίτι του μετά από ψώνια στο συγκεκριμένο κατάστημα, διαπίστωσε πως το ημίσκληρο τυρί που προμηθεύτηκε είχε λήξει από τις 28 Ιουλίου!

Ο ίδιος αντί άλλης ενέργειας… επέλεξε να στείλει ένα επίσημο email στην εταιρεία, επισυνάπτοντας φωτογραφία με το ληγμένο τυρί, σημειώνοτας πως «δεν διεκδικώ τίποτα, απλά σας το στέλνω για να λάβετε τα μέτρα σας».

Ωστόσο, λόγω του ατυχέστατου χειρισμού που έκανε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, η υπόθεση εξελίχθηκε σε φαρσοκωμωδία…

Συγκεκριμένα, του έγραψαν ότι «θα σας αποστείλουμε ταχυδρομικά μία δωροεπιταγή, συμβολικής αξίας 5 ευρώ, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις αγορές σας τους επόμενους 3 μήνες»…

Η προσέγγισή τους εξόργισε τον αγοραστή, ο οποίος άλλωστε είχε διευκρινίσει ότι δεν διεκδικεί τίποτα, με αποτέλεσμα να τους απαντήσει:

«Η βενζίνη που θα κάψω και ο χρόνος που θα ασχοληθώ κοστίζει πολύ περισσότερο από πέντε ευρώ. Αν είχατε στοιχειώδη λογική, θα μπορούσατε να καταλάβετε ότι η προσέγγισή μου ήταν καθαρά ανθρώπινη και δεν σκοπεύω στην αποζημίωση. Η προσέγγισή σας είναι άκρως προσβλητική στα όρια της χυδαιότητας. Κρατήστε και τα πέντε ευρώ σας και τα τυριά σας και αφήστε με ήσυχο. Ντρόπη και μόνο ντροπή γι’ αυτό που κάνατε».

Η απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών ήταν όντως ντροπιαστική. Ο κόσμος που ζούμε, δυστυχώς, περιστρέφεται γύρω από το χρήμα και δεν μας αφήνει να δούμε παραπέρα.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ