η-μυστική-συνταγή-της-μακροζωίας-αυ-65659

Η “μυστική συνταγή” της μακροζωίας: Αυτές είναι οι δραστηριότητες που βοηθούν να ζήσουμε περισσότερο- Τι δείχνει έρευνα

Ανάγνωση: 3'

Η άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να δυναμώσει η καρδιά μας.Σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό JAMA Network Open βρέθηκαν ποιες δραστηριότητες μειώνουν τις πιθανότητες θανάτου από καρδιαγγειακές παθήσεις και καρκίνο καθώς και τον κίνδυνο για πρόωρο θάνατο.

Η έρευνα

Αν θέλετε να ζήσετε μια ζωή με υγεία, μια ζωή που να είστε ελεύθεροι να πάτε όπου θέλετε σε οποιαδήποτε ηλικία και να αυτοεξυπηρετείστε για πάντα, τότε μία είναι η λύση. Πρέπει να γυμνάζεστε τακτικά. Μπορείτε να κάνετε το πιο απλό που είναι το περπάτημα. Επίσης, άλλες επιλογές είναι το τρέξιμο, κολύμβηση, τένις, ποδηλασία, γκολφ, αθλήματα ρακέτας, όπως το τένις.

Το Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου, που ανέλαβε την έρευνα, ανέλυσε απαντήσεις από περισσότερα από 272.000 άτομα ηλικίας μεταξύ 59 και 82 ετών που συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με τις δραστηριότητές στον ελεύθερο χρόνο τους ως μέρος του National Institutes of Health-AARP Diet and Health Study, μια διαχρονική μελέτη της σχέσης μεταξύ διατροφής και υγείας.

Οι ερευνητές της μελέτης παρακολούθησαν τους συμμετέχοντες για περίπου δώδεκα χρόνια και ανέλυσαν στοιχεία υγείας για θανάτους από καρκίνο, καρδιακές παθήσεις ή οποιαδήποτε αιτία. Οι οδηγίες σωματικής δραστηριότητας στις Ηνωμένες Πολιτείες συνιστούν στους Αμερικανούς ενήλικες 2,5 έως 5 ώρες μέτριας έντασης αερόβια σωματική δραστηριότητα ή 1,25 έως 2,5 ώρες έντονης αερόβιας σωματικής δραστηριότητας κάθε εβδομάδα.

Ποια αθλήματα είναι αποδεδειγμένα τα πιο ωφέλιμα για την υγεία

Οποιοσδήποτε συνδυασμός αερόβιας δραστηριότητας που γίνεται για το συνιστώμενο χρονικό διάστημα την εβδομάδα, συσχετίστηκε με 13% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία σε σύγκριση με καμία από τις δραστηριότητες, διαπίστωσαν οι ερευνητές.

Όσοι ασχολούνταν με αθλήματα που παίζονται με ρακέτα εμφάνισαν τα χαμηλότερα ποσοστά καρδιαγγειακών προβλημάτων: Υπήρξε μείωση 27% στον κίνδυνο θανάτου από καρδιακή νόσο και 16% μείωση στον πρόωρο θάνατο. Η μεγαλύτερη μείωση του κινδύνου καρκίνου (19%) συνδέθηκε με το τρέξιμο, ενώ το τρέξιμο μείωσε τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 15%, ανέφερε η μελέτη. Το περπάτημα για άσκηση ήταν το πιο ωφέλιμο για τη μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου μετά από αθλήματα ρακέτας και τρέξιμο, σύμφωνα με τη μελέτη. Όλες οι δραστηριότητες που μελετήθηκαν συσχετίστηκαν με κάποιους χαμηλότερους κινδύνους θανάτου.

«Η συμμετοχή σε οποιαδήποτε από τις δραστηριότητες συσχετίστηκε με χαμηλότερη θνησιμότητα σε σύγκριση με αυτούς που δεν συμμετείχαν σε κάθε δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων μέτριας έντασης», έγραψε η συγγραφέας της μελέτης, Eleanor Watts, μεταδιδακτορική υπότροφος στην Επιδημιολογία, στο Εθνικό Ινστιτούτο Καρκίνου. Η μελέτη θα μπορούσε να δείξει μόνο μια συσχέτιση, όχι μια πλήρη αιτία και αποτέλεσμα.

Επομένως, όπως ακούμε συχνά από γιατρούς, η γυμναστική μόνο οφέλη μας προσφέρει. Αν γυμναζόμαστε τακτικά, έστω και με απλό περπάτημα, η υγεία μας θα είναι πολύ καλύτερη.

Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα

Συγκλονίζει η Δήμητρα Κατσαφάδου: «Έπαθα νεύρωση στομάχου. Έχασα ένα παιδί»

Επιτέλους στην Ελλάδα: Δωρεάν Self test για καρκίνο του παχέος εντέρου – Ποια η διαδικασία

Μόνο συγκίνηση για τα μικρά αγγελούδια: Οι 4 μικρές μαχήτριες, νίκησαν μαζί τον καρκίνο και έβγαλαν μαζί την πιο γλυκιά φωτογραφία

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ